Onboard VGA på Asus M2V-MX-SE
Fra : Klaus

Dato : 15-02-08 18:40

Jeg kan ikke få billede på det onboard grafikkort på mit nye Asus M2V-MX SE!
Er der noget jeg ikke ved?

Mvh Klaus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-02-08 19:20

Klaus skrev bl.a.:

> Jeg kan ikke få billede på det onboard grafikkort på mit nye Asus
> M2V-MX SE! Er der noget jeg ikke ved?

Heller ikke, når den booter op?

Hvis ikke, så er der noget galt med din sammensætning. Tag ALT unødigt af ,
pcikort, diske osv og boot op igen. Er der flere ram, så start med een
klods.

Når du har bootbillede, så tilsætter du alle enheder igen een efter een!

Claus

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-02-08 20:37

"Klaus" <klauja@gmail.com> wrote in message
> Jeg kan ikke få billede på det onboard grafikkort på mit nye Asus M2V-MX
> SE! Er der noget jeg ikke ved?

Jeg samlede selv i denne uge en maskine med et Asus M2A-VM HDMI - den har
også onboard grafik.
Jeg fik alle dele undtagen disk og RAM om onsdagen, og gik straks i gang med
at samle maskinen. Da jeg således havde maskinen uden ram og disk, ville jeg
lige prøve at starte op uden dette, for lige at se om den kunne starte op i
BIOS. Maskinen startede uden at aktivere skærmen overhovedet - dette
bekymrede mig en del, indtil jeg kom i tanke om at grafikken nok ikke ville
lave noget uden ram.
Næste dag, da ram og disk ankom med posten, så startede den søreme op som en
svedske

- Det jeg ville sige med denne smøre var såmænd: - Du har vel husket at
montere ram på bundkortet ?

mvh

Andreas M. Hansen