Lydproblemer
Fra : Mr. Ulvedal

Dato : 19-01-08 15:12

Jeg har lige købt et asus bundkort p5k-e /wifi-ap bundkort. Jeg kører
xp pro men har problemer med lyden. Den halter og hakker. Lyden virker
perfekt indtil jeg installere drivere for JMB36x raid controller så
begynder den med at hakke. Jeg har prøvet af afinstallere jmb36x men
så vil maskiner ikke boote.

Hvad gør jeg forkert.

Med håbet at der er nogen der har guldkornet.

Kristian

Fra : Mads

Dato : 20-01-08 00:38

On Sat, 19 Jan 2008 14:12:26 -0800 (PST), "Mr. Ulvedal"
<kr_krogh@post12.tele.dk> wrote:

> [...]
>så vil maskiner ikke boote.
>
>Hvad gør jeg forkert.
>
>Med håbet at der er nogen der har guldkornet.

Hvad er dine indstillinger i BIOS mht. tildeling af IRQ ?

Det lyder nemlig som om at lydkort og raid controller får tildelt
den samme IRQ.

Jeg har næsten samme bundkort og lader altid bundkortet om
selv at tildele IRQ til de forskellige enheder. ( ved at sætte "Plug
n play OS" til NO )

mvh Mads

Fra : Mr. Ulvedal

Dato : 19-01-08 17:01

Beklager. den står allerede til :NO

jeg leder videre

KKr

Fra : Mr. Ulvedal

Dato : 20-01-08 02:17

Problemet er løst. Jeg har fundet en ny driver til JMB36x raid
controller -