K: 386/486sx bundkort 25 Mhz
Fra : Poul R.

Dato : 12-01-08 05:47

Skal bruges til programmering, derfor må det max være på 25 Mhz

Mvh. Poul

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-01-08 14:02

"Poul R." <oz4up@it.dk> crashed Echelon writing news:89230af0-7e9b-48fe-
8d6a-682293114f51@k39g2000hsf.googlegroups.com:

> Skal bruges til programmering, derfor må det max være på 25 Mhz

Dette er en diskussionsgruppe. Spørg i en markedsgruppe.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 12-01-08 21:18

Bjarke Andersen wrote:
> "Poul R." <oz4up@it.dk> crashed Echelon writing news:89230af0-7e9b-48fe-
> 8d6a-682293114f51@k39g2000hsf.googlegroups.com:

> Dette er en diskussionsgruppe. Spørg i en markedsgruppe.

Kan sådan noget (altså bundkortet) overhovedet købes idag ?

/Lars

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-01-08 11:41

Lars Peter Larsen wrote:

> Kan sådan noget (altså bundkortet) overhovedet købes idag ?

Intel producerer stadig 386EX til embedded applikationer, så ja. Men Poul er
nok ude efter noget brugt.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 26-01-08 17:46

Poul R. wrote:
> Skal bruges til programmering, derfor må det max være på 25 Mhz
>
> Mvh. Poul

Hej Poul,

Fik du fat i det bundkort du skulle bruge?

Jeg fandt eet med en en 25MHz 486SX, 128 kb cache og formentlig 4 MB
RAM. Der er 7 ISA-slots, heraf 3 med VESA udvidelse.

Tilstanden er pt ukendt, men er du interesseret kan jeg prøve om jeg kan
få liv i det.

Jeg har formentlig også adgang til 3 eller 4 gamle mærkevaremaskiner med
ca samme konfiguration hvis du er interesseret. De kørte da jeg
klargjorde dem til et klubprojekt for 12 år siden men de har siden stået
på lager.
De kan også blive dine eller (andres)for ca nul kr.

Mail til mig hvis du er interesseret men husk at omskrive min
returadresse lidt.. (Den er et naivt men rimeligt effektivt forsøg på at
køre spambotterne i på vildspor)

Vy 73 de oz1etp/Lars