LAN Drivere på bundkort Asus P5N-E SLI
Fra : Blur

Dato : 08-01-08 15:33

Hej gruppen,

Hvordan installerer man drivere til onboard LAN kort på subjektet? Jeg har
hentet drivere fra Asus hjemmeside og prøvet at installeret dem, men det
lykkedes ikke da windows XP siger, at den ikke kunne finde de passende
drivere til det? Mange tak på forhånd.

Mvh,
Blur

Fra : leif

Dato : 08-01-08 16:02

prøv her
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P5N-E%20SLI

--
M.V.H.

leifbonde@nalnet.dk
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Fra : Blur

Dato : 08-01-08 16:23

"leif" <leifi@nal-net.dk> wrote in message
> prøv her
> http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P5N-E%20SLI

Det er derfra jeg har hentet dem men det virker ikke...

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 08-01-08 16:43

"Blur" <ghettoftw@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hentet drivere fra Asus hjemmeside og prøvet at installeret dem, men det
> lykkedes ikke da windows XP siger, at den ikke kunne finde de passende

Lan-driveren er med i chipset driveren.

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-01-08 17:21

> [...]
> hentet drivere fra Asus hjemmeside og prøvet at installeret dem, men det
> lykkedes ikke da windows XP siger, at den ikke kunne finde de passende

Bare lige for at udelukke det. Du har enabled onboard netkort i BIOS?

Fra : Blur

Dato : 10-01-08 16:12

Tak for jeres svar.
Nu er det kørende. :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-01-08 16:57

> Tak for jeres svar.
> Nu er det kørende. :)

Altid rart med feedback. Hvad fik det til at køre? Alle læser i gruppen for
at lære noget