Micro ATX bundkort som skal bruges til en ~
Fra : Martin

Dato : 02-01-08 22:09

Hej Gruppe,

Jeg vil bruge dette kabinet til en mediacenter pc:
http://www.overclockersclub.com/reviews/lian_li35/
(micro Atx)

Men hvilket brudkort skal jeg bruge.
Det skal kunne optage fra TV
være lydsvagt
have raid

Undersøttet af vista media center og gerne mythtv (så kan jeg prøve
begge dele).

Men jeg har ikke den store erfaring omkring til mediacenter brug.

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 02-01-08 22:30

Martin skrev:
> [...]
> begge dele).
>
> Men jeg har ikke den store erfaring omkring til mediacenter brug.

kender i dette bundkort: P5V-VM SE DH ??

Mvh
Martin

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-01-08 00:24

Martin wrote:

> Undersøttet af vista media center og gerne mythtv (så kan jeg prøve
> begge dele).

Hvis du vælger at bruge Linux MCE, så skal du ikke rode så meget rundt
efter support.

Jesper Poulsen