Andet multimedie
bentjuul 3670
Clipart - ikke Amerikanske
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 14:13

Hvor kan man få fat i danske/europæiske clipart ? Er ret træt af de
amerikanske.

Mv
Annelise.

Fra : Jubii

Dato : 28-02-08 15:30

Annelise wrote:
> Hvor kan man få fat i danske/europæiske clipart ? Er ret træt af de
> amerikanske.
>
> Mv
> Annelise.

Her måske, ellers må du være mere præcis.
http://www.clipart.dk/

Fra : Villy Erichsen

Dato : 28-02-08 15:34

http://www.matton.dk/clipart/cd-er/all/publisher-BEE

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-02-08 10:05

Villy Erichsen skrev:

> http://www.matton.dk/clipart/cd-er/all/publisher-BEE

Man kan også gå direkte til <URL: http://www.bee-line.dk/DK/ >

Der kan man bestille en gratis demo cd og se om det er noget for en. Man
kan også få en fuld udgave på prøve, som blot kan leveres retur uden
problemer, hvis indholdet ikke falder i ens smag. Sådan har det i hvert
fald tidligere været.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,

Fra : Rado

Dato : 29-02-08 19:12

On Thu, 28 Feb 2008 14:13:07 +0100, "Annelise" <lise.b(a)ishotel.dk>
wrote:

>Hvor kan man få fat i danske/europæiske clipart ? Er ret træt af de
>amerikanske.

Serif (et engelsk firma) har et par CDer men jeg skal ikke kunne sige
hvor "europæiske" de er.

http://www.serif.com/serifExtra/TemplatePages/Category/18/1.htm

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 17:57

Tak for jeres svar.

For 12-13 år siden lånte jeg en CD, der såvidt jeg husker hed "Clipart
nordic", med skandinaviske tegninger og billeder af bygninger, flag m.m.m.

Hilsen
Annelise

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 09-04-08 15:40

On Mon, 3 Mar 2008 17:56:48 +0100, "Annelise" <lise.b(a)ishotel.dk>
wrote:

>For 12-13 år siden lånte jeg en CD, der såvidt jeg husker hed "Clipart
>nordic", med skandinaviske tegninger og billeder af bygninger, flag m.m.m.

Undskyld mit svar kommer så sent, men jeg har ikke lige fulgt gruppen
i en længere periode.

Det var Micrografx der udgav dem.
Det var i forbindelse med deres vektorgrafikprogram "Designer" der på
det tidspunkt var det bedste på markedet, men desværre ret underkendt.
Corell har opkøbt det og det udvikles ikke mere.

Hvis du er interesseret kan jeg godt prøve at rode i mine gemmer efter
denne samling.
Jeg kan ikke huske om tegningerne kunne åbnes i andre programmer end
"Designer".

kmo

Fra : Jubii

Dato : 09-04-08 17:48