MouseKeep.. 480
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 08:26

Hej NG

Er det muligt at få fat i brugernavnet(windows), på den bruger som besøger
asp siden...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-08 14:19

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> Hej NG
>
> Er det muligt at få fat i brugernavnet(windows), på den bruger som besøger
> [...]
Bjarne,

Jeg tror at du skal have fat i Request.ServerVariables("LOGON_USER"), eller
måske Request.ServerVariables("AUTH_USER")

neuhafen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-08 20:04

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev

> Bjarne,
>
> Jeg tror at du skal have fat i Request.ServerVariables("LOGON_USER"),
> eller måske Request.ServerVariables("AUTH_USER")

Tak for buddet...
Det giver desværre ikke noget resultat......
Bjarne

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 14-02-08 10:23

Så vidt jeg husker kan disse funktioner kun bruges hvis du logger på en
domain, og det er et web der er styret derigennem.

Fra : Martin Jensen

Dato : 14-02-08 16:29

Kim M. Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Så vidt jeg husker kan disse funktioner kun bruges hvis du logger på en
> domain, og det er et web der er styret derigennem.

Hej Kim

Vil det så sige at man kan lave et login der benytter sig af det brugernavn
og kodeord man bruger for at logge på sit windows domain?
Har du evt. noget information om hvordan det virker?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne