Værdier mangler
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 11:51

Hej NG

Med nedenstående kode vil jeg gerne tjekke to datoer mod hinanden...
Jeg har et array med datoer i...og det virker...
Når jeg så kører formens felter igennem, får jeg kun 1 resultat gemt...
Er der flere datoer i formfelterne, får jeg kodens fejlmelding...

Hvis jeg prøver at udskrive DateValue(arrDato_Sign(0, i)) i While løkken
viser den False
Men udskriver jeg arrDato_Sign(0, i) lige efter at array er dannet, viser
den fint alle datoer...

Hvorfor vil den ikke tjekke alle formens felter...???

While(count <= antalSaet)
For Each Item In Request.Form
If Request.Form(item) <> Request.Form.Item("Z1") Then
x=Instr(Request.Form(item),"_")
Dato = cDate(Mid(Request.Form(item),1,x-1))
Fraktion = Mid(Request.Form(item),x+1)
For i = 0 To intResultRows
IF DateValue(Dato) = DateValue(arrDato_Sign(0, i)) THEN
Sql = "INSERT INTO tblDag_Ugerapport_ (StationID_, FraktionNummer_,
Dato, Fejl)" & _
" VALUES (" & Station & ", '" & Fraktion & "', '" & Dato & "', " & -1 &
");"
Conn.Execute(Sql)
Exit For
Else
Response.Write "Signatur mangler d. " & Dato
Response.End
End If
Next
End If
Next
count = count + 1
Wend

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 00:45

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i
Jeg har løst det på anden vis...

Jeg bruger For Each Item In Request.Form, og kører alle aktuelle felter med
&count - det giver godt nok 7 Conn.Execute(Sql), men det kører udmærket...

Sammenligner datoer i 2 queries til sidst ... med den første
querys(distinct) resultat som kriterie for den anden...

Andre bedre/gode råd modtages dog stadig...))

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 13:19

> [...]
> querys(distinct) resultat som kriterie for den anden...
>
> Andre bedre/gode råd modtages dog stadig...))

Ny løsning
Alle formfelter har samme navn (checkbox)
lægges i array, splittes og gemmes i db...
Det er vist det optimale...
Bjarne