Kran faldt i havnen - Århus Flydedok
Fra : Elin Damm Madsen

Dato : 10-01-08 21:52

--
Elin Madsen

Jeg vil gerne have oplyst på hvilken dato - jeg tror i slutningen af
60'erne - en kran faldt i havnen under dokning på Århus Flydedok.
Jeg ønsker at finde avisartikler om emnet og vil derfor gerne have en
nogenlunde præcis dato for hændelsen.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-01-08 20:04

Elin Damm Madsen (slet 95CFO) skrev bl.a.:

> --
> Elin Madsen

Din signatur står øverst og ikke nederst i dit indlæg. Det er da vist
ikke meningen, vel ...

> Jeg vil gerne have oplyst på hvilken dato - jeg tror i slutningen af
> 60'erne - en kran faldt i havnen under dokning på Århus Flydedok.

Kontakt evt. Lokalhistorisk Samling. Måske kan de grave historien frem,
hvis hverken Jyllandspeter eller Stiften kan eller vil.

http://www.aakb.dk/sw1440.asp

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-08 20:09

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> Kontakt evt. Lokalhistorisk Samling. Måske kan de grave historien frem,

Man kunne være heldig at finde en notits i den firma-sorterede
udklipssamling.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert