Hastighedpå ReaAll
Fra : Rune Jensen

Dato : 01-02-08 13:16

Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvor jeg læste det, men så vidt
jeg ved, er det hurtigere at læse en tekstfil ind i en variabel med
ReadAll, lukke FSO og så arbejde videre på variablen, end det er at
arbejde på selve filen.

Gælder dette altid - og hvilke undtagelser er der evt. Er der nogle
som har uddybende eksempler, er det bare alletiders. Generelt gode råd
i den retning vil også blive taget vel imod

MVH
Rune Jensen

--
Current title: Dave Armstrong & Redroche feat. H-Boogie - Love Has Gone