jungleolie
Fra : Søren

Dato : 30-11-07 13:54

Hej alle.

Er der nogle der kender en hjemmeside hvor man kan købe jungleolie ?
Jeg køber det normalt når jeg er i sverige, Men nu har jeg ikke mere og
skal ikke lige til sverige
Jeg skal bruge det til en ferie jeg skal på.
Er det nogle der kan hjælpe mig ?
På forhånd tak.

Mvh

Søren

Fra : Torben Farum

Dato : 30-11-07 14:32

Google er din ven

http://www.nomadtravel.co.uk/catalog/browse/avoiding-bites/deet-lotion-50ml

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Peter

Dato : 30-11-07 16:53

Hej Søren
Hvor kommer du fra ??

Jeg er i Sverige 2-3 gange om ugen så hvis du bor i nærheden så kan jeg tage
det med hem ...

Peter
Hellerup / Sjælland / Dk

Fra : Søren

Dato : 30-11-07 18:31

"Peter" <pvm@oo7.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Søren
> Hvor kommer du fra ??
>
> Jeg er i Sverige 2-3 gange om ugen så hvis du bor i nærheden så kan jeg
> tage det med hem ...
>
> Peter
> Hellerup / Sjælland / Dk

Hej Peter.

Det er vel nok pænt af dig.
Men jeg bor i horsens Men jeg vil meget gerne sende nogle penge over til
dig,
hvis du vil være sød at tag noget med hjem til mig. Selvfølgelig sender jeg
også penge til porto og så du kan få en
god flaske vin for ulejligheden.
Du kan fange mig på min private mail som er villum@sletpost.cybercity.dk
fjern slet !!