jagt spil
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-07 20:12

Hej, hvad har i af gode gemmere på jeres pc ? Jeg har selv lige fået hunting
unlimited 4 (2008), og den er ret god.. Det går ud på at skyde elg, rådyr,
løver, bjørne mm. Man skyder med riffel, med og uden kikkert, bue er også en
mulighed. MAn kan bruge diverse hjælpemidler såsom kald, dufte, kort mm..
Man kan befærte sig rundt i de forskellige lande enten på hesteryg, eller på
en atv (Crosser) .. Den giver jeg god karakter, fordi den er sjov, spændene,
og grafikken kunne ikke være meget bedre.. Den spilles på min pc, som er 4
år gammel..
Gad godt at finde et godt ande / gåse spil..
Lasse