Hvafor en malle.?
Fra : Allig8or

Dato : 28-01-08 18:26

Hej
Jeg fik denne med,ved køb af et akvarie,men hvad er det for en fætter...?
Link: http://i247.photobucket.com/albums/gg136/pierceline/DSC00135.jpg

http://i247.photobucket.com/albums/gg136/pierceline/DSC00134.jpg

Billederne er ikke alt for gode,da han/hun er lidt genert..

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-01-08 19:09

Allig8or wrote:

> [...]
>
> http://i247.photobucket.com/albums/gg136/pierceline/DSC00134.jpg
>
> Billederne er ikke alt for gode,da han/hun er lidt genert..

Det er slet ikke en malle, men derimod en yoyosmerling.
http://akvariesiden.akvariefisk.dk/species/show/?Name=Botia_almorhae
Køb gerne nogle flere, da den godt kan li' selskab og helt sikkert bliver
mere aktiv af det. Den er iøvrigt nok købt for at æde sneglene i akvariet.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Allig8or

Dato : 29-01-08 12:10

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> mere aktiv af det. Den er iøvrigt nok købt for at æde sneglene i akvariet.

Hej Lasse...
Tak for svar,
så må Jeg se om Jeg kan finde en mage/kammerat til den.....