Galleri Silver Screen går til Artwanted.co~
Fra : P.C.

Dato : 26-01-08 09:11

Jeg vil anbefale et sted på webbet hvor jeg lige er blevet medlem.
Det gør jeg fordi stedet tilbyder en masse af det der ofte efterlyses
hvis du enten maler eller fotograferer.
Det er godt nok et stort sted , men netop derfor får man også mulighed
for at kigge på mange andres værker , foto's , tegninger og der er
altid nogle der tager sig tid til at give positiv kritik.

Så hvis du har fulgt Galleri Silver Screen , bør du kigge på
Artwanted.com -- en nem måde at finde det på, er via mit site der ;

www.ArtWanted.com/PC

Du må også gerne kigge på mine billeder og skrive hvad du synes om dem
naturligvis.

Fra : P.C.

Dato : 19-03-08 04:05

Jeg kan nu føje endnu en titel til mit spetakulære CV , Foruden Gardin
Kunstner og Rullegardin instalations Instalatør , Stakit Kolorist ,
er jeg nu Lysmast Kolorist.

At få annerkendelse blandt Grafifiti kunstnerne ,ved det lovlige
Graffiiti er vanskeligere end du ville tro. --- Jeg maler noget der er
meget anderledes end den tradisionelle, og jeg prøver at inspirere
Graffiti kunstnerne med helt anderkedes billeder ; og alene at få lov,
alene at kunne have sine billeder stå i så lang tid som jeg har fået
lov, det hedder i Graffiti sproget "Respekt Mambo" .
Jeg kan kun anbefale andre at prøve det samme, -- altså på lovlige
stakitter og plankeværker --- der er en dialog , selvom selv indenfor
Graffiti verdenen, møder man samme konservatisme, samme sociale
forhindringer som indenfor den tradisionelle kunstverden.

-------------- Men nok sludder ; kig på mit seneste Stakit Kolorist
værk og synes du det ser godt ud med kæmpe portrætter ude på gader og
stræder, altså Graffiti Kunst der udfordrer den tradisionelle
Graffiti, så kig ind på min ArtWanted side hvor jeg viser Kultegninger
Graffiti og Acryl.

http://img515.imageshack.us/img515/7518/sta60032editedln2.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/5792/sta60035ud4.jpg

www.ArtWanted.com/PC