rispapir?
Fra : tbo

Dato : 23-01-08 19:31

Nogen der ved hvorhenne man køber rispapir herhjemme`?

mvh

Troels

Fra : Nana Sørensen

Dato : 23-01-08 22:44

"tbo" <Troelsb@NOSPAM.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvorhenne man køber rispapir herhjemme`?
>

> mvh
>
> Troels

I nærmest alle hobbyforretninger og endda nogle farvehandlere. Jeg har set
det i Panduro for gandske nylig.

Fra : tbo

Dato : 24-01-08 10:53

Det jeg leder efter er hele ruller - ikke enkeltark eller servietter

mvh

Troels

Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-01-08 20:37

> Det jeg leder efter er hele ruller - ikke enkeltark eller servietter
>

> mvh

Ja? Har set det i ruller der også Og min farvehandler har det også i ruller.

Fra : Helle

Dato : 24-01-08 11:52

Prøv rispapir rulle på google
http://www.japanskedanmark.dk/salg/rispapir/binding-set.htm

Helle

Fra : tbo

Dato : 25-01-08 10:59

Tusind tak for jeres svar - det var lige sådan nogen som jer jeg havde brug
for