S: 7´poolbord
Fra : Thomas Hauritz

Dato : 14-01-08 21:28

Jeg har vundet 2 poolbord og det skal jeg jo ikke bruge, derfor sælger jeg
det ene af dem.

Prisen fra ny af er 3000 kroner stykket, men efter som det er noget jeg har
vundet så sælger jeg dem for
2000 kroner stykket. Køberen afhenter det selv efter som de vejer omkring de
110 kilo hver. Billede kan sendes.. ellers kontakt mig på 60175340
Det skal hentes i Nordsjælland. Ikke langt fra Frederikssund..

Så er der har lidt plads i overskud i kælderen, midt på stuegulvet eller
hvad fantasien ellers rækker til. Det drejer sig her om et 7' poolbord inkl.
tilbehør, så det eneste du mangler for en
hyggelig aften omkring bordet, er at samle vennerne samt at skaffe lidt til
ganen.
Bordet, der måler 213 x 117 cm, vil uden tvivl være et naturligt
samlingspunkt, når du og kammersjukkerne skal have en hyggelig aften.
Hvem har ikke drømt om at have sit eget poolbord - så har du pladsen, er der
ingen undskyldning for ikke spille løs.

Med dit eget poolbord hjemme, har du samtidig chancen for at øve dig, så det
er vennerne - og ikke dig - der får stryg.

Skynd dig at byde - Det vil du helt sikkert ikke fortryde!

Produktfakta:
7´Poolbord
Længde 213 cm
Bredde 117 cm
Højde 78 cm
Farve: Sort m/ grønt klæde
Justerbare ben
Materiale: MDF Træ

Tilbehør:
1 sæt 2 1/4" Baller
2 to-delte Køer
1 Trekant til oplægning af baller
2 Kridt

Super flot 7´ Poolbord i Sort inkl. Køer og Baller

Venlig Hilsen

Thomas Hauritz
60175340

--
Venlig Hilsen

Thomas Hauritz

Fra : Henning

Dato : 14-01-08 22:41

On Mon, 14 Jan 2008 21:27:49 +0100, "Thomas Hauritz"
<villyx@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har vundet 2 poolbord og det skal jeg jo ikke bruge, derfor sælger jeg
>det ene af dem.

Så skynder du dig over i en markedsgruppe - det er der køb og salg
foregår.
Er du i tvivl hvilken læser du på www.usenet.dk eller spørger i

Fra : piabsmit@gmail.com

Dato : 20-02-08 09:19

On 14 Jan., 21:27, "Thomas Hauritz" <vil...@mail.tele.dk> wrote:
> [...]
> 1 Trekant til oplægning af baller
> 2 Kridt
>
> Super flot 7´ Poolbord i Sort inkl. Køer og Baller

Hej Thomas,

Er bordet stadig til salg?

vh Pia Smit