Hvad koster det at få lavet et ASP site.
Fra : Magnus

Dato : 08-01-08 18:54

Jeg har lavet en meget rost hjemmeside i ASP og MySQL som blandt andet
indeholder et fotoalbum.
Jeg er nu blevet kontaktet af en fotograf som vil have mig til at lave et
galleri hvor man kan bestille hans billeder som han sælger. Det vil han
gerne betale noget for.

Men hvad kan jeg forlange?
Da det er noget jeg laver i min fritid og ikke har nogen anelse hvad det
koster at få lavet sådan et billed galleri med dertil hørende funktioner til
at tilføje og administrere billederne.

Hvad ligger priserne får at få lavet sådan et website er der nogen der kan
hjælpe mig med nogle ca. tal?

Det er uden webhotel, serverplads og alt det der men kun arbejdet med
koderne.

/Magnus

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-01-08 09:55

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er nu blevet kontaktet af en fotograf som vil have mig til at lave et
> galleri hvor man kan bestille hans billeder som han sælger. Det vil han

Prøv at spørge ham, hvad han vil betale.

Fra : Thrane

Dato : 09-01-08 13:17

> [...]
> hjælpe mig med nogle ca. tal?
>
> Det er uden webhotel, serverplads og alt det der men kun arbejdet med

10-25.000 alt efter hvor mange funktioner der er i det og hvad man som
bruger selv kan gøre...

--
Thrane