Knap-problem
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 13-01-08 14:48

Hej Ng.

Er der nogen som vil hjælpe en nybegynder?

Jeg har lavet en knap på min hj.side, hvor kun billedet af knappen bliver
vist når jeg sætter markøren
hen på den.

www.kurt-nielsen.dk

Tryk PITSTOP

og

Finn jespersgård

- Så er knappen nederst, hvor der står LIDT TILBAGE.

Det tar' også en krig inden knappen kommer frem - Det gør det ihvertfald på
min pc.

Hvad gør jeg forkert?

Venlig hilsen Kurt.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-01-08 15:38

"Kurt Nielsen" <kurtnielsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Så er knappen nederst, hvor der står LIDT TILBAGE.
>
> Det tar' også en krig inden knappen kommer frem - Det gør det ihvertfald

Hej Kurt

Din knap på siden er sikkert ikke uploadet til dit websted.

Se den adresse du angiver: http://www.kurt-nielsen.dk/button46.gif

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 13-01-08 16:39

Hej Jesper.

...Jamen det har jeg så gjort nu, og det hjalp..-

Tusind tak for det.

Hilsen Kurt.

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:478a223e$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...