Besøgstæller = 00001
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 12-01-08 16:05

Hej NG.

Har uploadet min Frontpage side. FP Extensions er aktiveret.
Af en eller anden grund tæller min besøgstæller ikke.

--
På forhånd tak for din hjælp!

mvh

Bjørn Larsen (WEB novice)

Fra : enkvinde

Dato : 12-01-08 17:49

> Har uploadet min Frontpage side. FP Extensions er aktiveret.
> Af en eller anden grund tæller min besøgstæller ikke.

Hej Bjørn

Det er meget svært at hjælpe dig, når du ikke oplyser linket til din side,
således at vi kan se de bagved liggende koder og hvor fejlen ligger.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-01-08 21:04

"Bjørn Larsen" <bjoern.larsen@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Har uploadet min Frontpage side. FP Extensions er aktiveret.
> Af en eller anden grund tæller min besøgstæller ikke.

Brug en ekstern besøgstæller så som http://www.livewebstats.dk eller
lignende.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Wilstrup

Dato : 12-01-08 22:12

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)>
skrev i meddelelsen

> "Bjørn Larsen" <bjoern.larsen@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
> meddelelse

> Brug en ekstern besøgstæller så som
> http://www.livewebstats.dk eller lignende.

Det er naturligvis en mulighed, men næppe relevant hvis manden
vil anvende FPs tæller, vel?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-01-08 23:21

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev :

>Det er naturligvis en mulighed, men næppe relevant hvis manden
>vil anvende FPs tæller, vel?

Måske, men FPs tæller er jo ikke noget værd.

Den tæller jo op, hvergang man er på siden, blot man går frem og
tilbage under samme besøg.
--
Kerim

Fra : Wilstrup

Dato : 13-01-08 14:38

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i
meddelelsen

> Måske, men FPs tæller er jo ikke noget værd.
>
> Den tæller jo op, hvergang man er på siden, blot man går
> frem og
> tilbage under samme besøg.

korrekt, men når man spørger i denne
Frontpage-gruppe, er det vel for at få svar om forhold i
FrontPage når det findes og ikke at få at vide at noget andet
er bedre.

Jeg ville da også forvente at få at vide af min mekaniker hvad
der evt. gør at min bil ikke vil starte og hvordan det
repareres fremfor at få at vide at jeg skal købe en anden
bil -naturligvis under den forudsætning at bilen ikke er
gammel og rusten.

Med andre ord: det er fint at komme med henvisninger til hvor
man kan hente en ekstern tæller, men manden spurgte om hvordan
han fik besøgstælleren i FrontPage til at fungere, og det
burde være det, han fik svar på- også!

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-01-08 15:32

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hente en ekstern tæller, men manden spurgte om hvordan han fik
> besøgstælleren i FrontPage til at fungere, og det burde være det, han fik
Hvorfor er det så at du ikke kommer med et svar til manden?????

Fordi os der har brugt/spildt tid på FP's besøgstæller ved den er værdiløs,
og så enten bruger webstedet egen tæller eller en extern fra nettet.

Tak for din hjælp wilstrup.

Fra : Wilstrup

Dato : 20-01-08 15:18

skrev i meddelelsen

> " > Fordi os der har brugt/spildt tid på FP's besøgstæller
> ved den er værdiløs, og så enten bruger webstedet egen
> tæller eller en extern fra nettet.

'Den er ikke værdiløs -den fungerer udmærket hos mig, men hos
de udbydere der ikke kan klare at installere FP-extensions
ordentligt, så er den da ikke så god - det vil jeg gerne
indrømme.

Det er også muligt at få en besøgstæller via nettet - heller
ikke noget problem her, men nu var det FP der blev talt om, og
i denne gruppe forventer jeg naturligvis at det drejer sig om
FP -problemer og ikke om problemer der ligger uden for FP.

Det kunne naturligvis godt være at man også vil have flash,
asp, php, cgi-scripts til at fungere, men det ville næppe
betyde at man fik hjælp til dette via denne gruppe.

Dog er det da værd at overveje om man skulle acceptere
spørgsmål om FPs afløser, som Eva har talt om tidligere.

> Tak for din hjælp wilstrup.

var det ironisk ment?

Fra : Wilstrup

Dato : 12-01-08 22:11

> [...]
>
> Har uploadet min Frontpage side. FP Extensions er aktiveret.
> Af en eller anden grund tæller min besøgstæller ikke.

nogle udbydere kræver at den skal "kick-startes" førend den
virker, fx ved at gå ind på siden og opdatere den.