Gratis hotel?
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 10-01-08 14:43

Hej NG.

Kan man finde et gratis WEBhotel, som tilbyder Frontpage Extension? Evt. et
der er meget billigt.

Tak for svar!

/Bjørn Larsen (WEB-novice)

Fra : lh

Dato : 10-01-08 22:58

Jeg ved ikke om der findes gratis hoteller med FP ex.

Men jeg bruger www.one.com, der koster kr. 11.25 pr. måned med 1000 Mb
diskplads, FP ex., asp og meget mere. En meget stabil udbyder, som jeg klart
kan anbefale.

Vh
Lars Henrik
fam snabel a soefren punkt dk

Fra : Biker-Torben®

Dato : 15-01-08 11:14

"lh" <lh@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men jeg bruger www.one.com, der koster kr. 11.25 pr. måned med 1000 Mb
> diskplads, FP ex., asp og meget mere. En meget stabil udbyder, som jeg

Jeg bruger også www.one.com - har aldrig haft nogen problemer. Jeg skiftede
fra en anden udbyder (som også var OK bare meget dyrere) og skiftet gik
fuldstændig uden problemer. Det hele virker meget prof.

Og meget billigere bliver det vel ikke.

Hilsen
Torben
www.bikertorben.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 20-01-08 11:33

"Biker-Torben®" <skriv_ikke_til_denne_mail@hotmail.com> skrev
i meddelelsen

> Jeg bruger også www.one.com - har aldrig haft nogen
> problemer. Jeg skiftede fra en anden udbyder (som også var
> OK bare meget dyrere) og skiftet gik fuldstændig uden
> problemer. Det hele virker meget prof.

Tja, 11,25 kr er excl.moms, men selv det er jo ret så billigt,
det erkender jeg. Til gengæld fremgår det ikke af deres
hjemmeside at de understøtter brug af FP-ext. Og slet ikke
hvad de understøtter af det, hvis de overhovedet gør:
søgeindex fx, tællere etc.

Fra : Wilstrup

Dato : 20-01-08 15:14

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg har kontaktet www.one.com og de bekræfter at de IKKE
supporterer FrontPage med extensions - så det er altså en
forkert oplysning der gives her.

Det kan godt være at tidligere kunder - dengang det hed noget
andet, men i dag supporterer de ikke FP.

Desuden kan man heller ikke registrere eller flytte et
domænenavn som fx domænenavn.cn til deres systemer, så der er
en hage ved alting.

Fra : Lars Hulbæk

Dato : 18-02-08 23:44

> Kan man finde et gratis WEBhotel, som tilbyder Frontpage Extension? Evt.
> et der er meget billigt.

Prøv www.unoeuro.com - billige, stabile og MED frontpage ext.

Vh
Lars Hulbæk