Ændring af farve på Ramme om nyhedsbrev
Fra : Susanne Dyna

Dato : 09-01-08 10:00

Jeg har brug for hjælp til at ændre den ramme, som er sat på et
nyhedsbrev, jeg skal opdaterer. Jeg har 'arvet' skabelonen, så
derfor ved jeg ikke hvordan jeg ændrer den farve, som er valgt.

Rammen er sat som en tynd streg hele vejen rundt om skabelonen,
mens den i bunden er ca. ½ cm. høj.

Jeg har adgang til HTML-koden, men kan ikke finde hvor jeg skal
ændre.

Er der mon et klogt hoved, som kan hjælpe mig på vej :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : bensen

Dato : 09-01-08 13:33

Susanne Dyna wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> ændre.
>
> Er der mon et klogt hoved, som kan hjælpe mig på vej :)

Umiddelbart kunne det være lidt mere simpelt.
Har du prøvet at højreklikke på skabelonen (der sikkert er en
tabel med een celle) Vælg så ...egenskab for
tabel/typografi/kanter osv...mon ikke du kan rette det der?

/bensen.