Usynlig CHART-counter på Frontpage
Fra : Erik Gaden

Dato : 08-01-08 18:28

Når jeg indsætter den tildelte kode til CHART's counter i min
egen HTML kode, er counteren usynlig medens jeg arbejder under
"design" i Frontpage. Det gør det noget besværligt at arbejde med
design og lay-out på sitet.
Counteren kan kun ses under "Eksempel", og den ligger også på
visningen på Internettet, efter jeg har uploadet til serveren.

Jeg har tidligere indsat tilsvarende HTML-koder fra NOPE og fra
GOOGLE, helt uden problemer.

Er der nogen der ved hvorfor CHART - counteren ikke er synlig
under design-visning i Frontpage? - Og måske oven i købet nogen
der ved hvad jeg skal gøre for at løse problemet.
CHART's egen support kan ikke hjælpe.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 08-01-08 19:13

> [...]
> under design-visning i Frontpage? - Og måske oven i købet nogen
> der ved hvad jeg skal gøre for at løse problemet.

Charts tæller er et javascript. Javascript afvikles i browseren. Det er
forskellen.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Erik Gaden

Dato : 09-01-08 17:48

Tak for dit svar omkring javascript.
Det må jeg jo tage til efterretning, selv om jeg stadig synes det gør
tingene lidt mere besværligt.

Mvh
Erik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-01-08 19:51

Erik Gaden skrev bl.a.:

> Counteren kan kun ses under "Eksempel", og den ligger også på
> visningen på Internettet, efter jeg har uploadet til serveren.

Hos mig ser tælleren i Designvisning ud som de små 'dimser' jeg har lagt
et screenprint af her: http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm#dims

Ser du dem ikke også sådan? Jeg synes de er nemme at håndtere, og jeg
kan - uden at bevæge mig ind i programkoderne - uden problemer kopiere
dimserne (= tælleren) og sætte dem ind hvor som helst på websiderne.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Erik Gaden

Dato : 09-01-08 17:53

Jørgen Grandt wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> kan - uden at bevæge mig ind i programkoderne - uden problemer kopiere
> dimserne (= tælleren) og sætte dem ind hvor som helst på websiderne.

Hej Jørgen

Nej, under designvisning er der absolut intet at se på min skærm. Hvis jeg
vælger "Vis kode" under menuen "Vis" kommer de små dimser, - og det er også
dem jeg har brugt til at placere counteren. Det kan lade sig gøre, men ikke
nær så smart, som at kunne se den "rigtige" counter på skærmen, synes jeg

Mvh
Erik