Video afspiller
Fra : Jørgen Olesen

Dato : 13-01-08 16:07

Jeg vil lave en video afspiller i flash, som skal vises i højre
side af skærmen. Langs venstre side har jeg så en række videoklip
man kan vælge mellem. Når man trykker på et af linkene afspilles
klippet i afspilleren.
Jeg har roddet lidt med det, men kan ikke finde ud af hvordan jeg
overføre en parameter til flash playeren, med navnet på det klip
som skal afspilles.
Jeg benytter Flash 8.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JL

Dato : 04-02-08 23:10

"Jørgen Olesen" <nimail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har roddet lidt med det, men kan ikke finde ud af hvordan jeg
> overføre en parameter til flash playeren, med navnet på det klip

Har du kigget på denne:

http://www.jeroenwijering.com/?item=JW_FLV_Player

Gratis ved ikke kommercielt brug, ellers kig i koden som følger med for
inspiration.