Volume script søges
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-01-08 10:47

Hejsa jeg har lidt musik liggende på min www side som bliver afspillet i
Medieplayer

Og der kan man skrue op og ned for lyden.

Men kan man ikke lave et script hvor man kan gøre det ude på siden i stedet
for i medieplayer på min www side.

Syndes det andet ville se beder ud.

www.nrj.dk deres netradio har sådan en volume på deres side det er sådan en
slags jeg søger.

Nogle som kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 11-01-08 15:08

On 7 Jan., 10:47, "Thomas Pedersen" <t...@twp.dk> wrote:

> www.nrj.dkderes netradio har sådan en volume på deres side det er sådan en
> slags jeg søger.

Det er lavet med en form som sender brugeren til den side som de er
på.

Det er lavet i aspx, så du skal spørge i asp.dontnet gruppen for at få
at vide hvordan det virker præcist, da siden ikke realoder.

Du kan se hvordan de har lavet siden ved at gå til denne url og vælge
"vis kilde"

http://www.e-20.dk/sites/NRJ/netradio/Default.aspx#

Chr.