køb og salg
Fra : Søren

Dato : 05-01-08 01:19

Hej Ng..

Er der nogen der kender til et script man evt kan hente et sted.. Jeg har
prøvet at lede over alt..

Det må gerne være i stil med dette her.. køb og salg.

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked.asp?menu=Brugtmarked&act=kat

Søren

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-01-08 10:37

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> prøvet at lede over alt..
>
> Det må gerne være i stil med dette her.. køb og salg.

Det er jo ikke bare et script, du skal bruge. Du skal også have opsat
database og en masse andet. Hvis du er ny i ASP-programmering (er du det?),
så er der et pænt stykke vej fra dit udgangspunkt og til at du står med en
side, der kan det samme sm den, du linker til.

Fra : Søren

Dato : 07-01-08 19:38

> [...]
> det?), så er der et pænt stykke vej fra dit udgangspunkt og til at du står
> med en side, der kan det samme sm den, du linker til.

Hej..

Ja rimelig ny, men kan godt lidt.. dog ikke et helt script som dette..
Men man kan jo finde mange færdige som man kan modificere lidt.. nok mest
det jeg søger, men kan ikke finde et
Håbede der var en her der kendte et link

Søren

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-01-08 10:02

> [...]
> det jeg søger, men kan ikke finde et
> Håbede der var en her der kendte et link

Min generelle erfaring som rimeligt erfaren men autodidakt ASP-programmøer
er, at man ikke bare lige finder et stykke kode, der kan alt det, man har
brug for. Derimod vender det ofte den anden vej, at du selv skal bygge
grundskelettet, hvorefter du ofte kan supplere med kodestumper fundet på
nettet i de tilfælde, hvor du enten ikke kan selv, eller hvor andre har
fundet en smartere løsning i forvejen. Jeg briuger f.eks. altid nogle
datokonvertringsfunktioner, jeg engang fandt på nettet.

Fra : Thrane

Dato : 09-01-08 13:18

Har du prøvet f.eks. www.hotscripts.com?

--