? flashbanner på webside -
Fra : NG

Dato : 03-01-08 19:50

Jeg har fået lagt et par flashbannere på min webside ex.vis Bluebay
banneret - men har problemet at der skal "dobbelt klikkes" for komme til den
url som der er lagt i flashbanneret -

Er der nogen der har en forklaring på hvor det sådan ? Det drejer sig om
www.scanboat.com -

Håber at høre fra nogen der har en forklaring og måske endda en løsning til
hvad der skal til for at der ikke skal klikkes 2 gange...

På forhånd tak
Per

Fra : Radioamatør

Dato : 04-01-08 00:42

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en meddelelse news:477d2e60$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Håber at høre fra nogen der har en forklaring og måske endda en løsning til hvad der skal til for at der ikke skal klikkes 2

Dette kan måske give dig noget.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.scanboat.com%2Fdk%2Fdefault.asp&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Fra : jopa

Dato : 04-01-08 01:18

> [...]

> banneret - men har problemet at der skal "dobbelt klikkes" for komme til
> den url som der er lagt i flashbanneret -

Det er fordi du bruger IE.
Funker fint i Firefox her.
Desuden har du 52 fejl i din HTML kode.
Så at fejlsøge din side kræver at du retter det først.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Gert Vous

Dato : 04-01-08 21:57

NG wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
>
> Håber at høre fra nogen der har en forklaring og måske endda en løsning til
> hvad der skal til for at der ikke skal klikkes 2 gange...

For at undgå at der kommer "rammer" uden om dine flashfiler og at du skal
dobbeltklikke på dem, skal du have lagt lidt ekstra kode ind. Hvis du har adgang
til siden, kan du sagtens gøre det selv. Hvis dette har interesse kan jeg sende
det til dig. (kan også bare gøre det for dig).

Mvh
Gert Vous

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : NG

Dato : 05-01-08 10:40

"Gert Vous" <vous@flashpack.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sende
> det til dig. (kan også bare gøre det for dig).

Mail er sendt til - 1000 tak for hjælpen.

per