Browser kompatibilitet
Fra : Jørgen Olesen

Dato : 01-01-08 23:20

Er efterhånden ved at være færdig med en hjemmeside jeg har
arbejdet på.
Jeg har altid brugt IE som browser, da jeg ikke har været særlig
imponeret over de alternativer der fandtes.
Alternativerne er jo efterhånden blevet bedre og jeg kan se at
der er en del der bla. benytter FireFox.
Så jeg har vovet pelsen og installeret FireFox og Opera i nyeste
udgaver.
AK-og-VE!!
Siderne som ser nydelige ud i IE, halter noget i de andre
browsere.
Der er de steder hvor jeg benytter CSS, til visning af menuer,
det går galt.
Jeg har søgt vidt og bredt for at blive lidt klogere, og det
påstås at både FireFox og Opera overholder standarderne langt
bedre end Microsoft. Så jeg bliver vel nød til at få rettet op på
det.
Kender i nogen gode sider med råd om hvordan man får CSS til at
se ordentlig ud i nævnte browsere?
Eller har i nogen gode tips?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-01-08 23:45

Jørgen Olesen wrote:

> Eller har i nogen gode tips?

Ja, undlad at poste samme spørgsmål i flere grupper på en gang uden at
definere en follow-up gruppe, hvor svarene kan samles.

Hele dit spørgsmålskompleks hører hjemme i html-gruppen, hvor jeg allerede
har svaret dig.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk