Øh, fra sløv til aktiv
Fra : Johnni

Dato : 28-12-07 18:40

inde jeg købte flere fisk. havde jeg et sløvt dårlig med bevægelse i det
akrvium.
med 60l:
10 kueiål
10 rød neon
en rød kampfisk
en sugemalle (mest sort of lidt grå prikker)
2 et og andet malle slags (højere end bred, med torske skæk)(en døde, så
derfor ønskede jeg flere fisk)

så købte jeg flere fisk:
3 et og andet malle slags med lidt hvidt på enden af halen så derfor blev
jeg lovet de måske ville yngle. (de skulle være gode til æde de grønne
prikker jeg har på glasset, som jeg ønskede)
men det jeg ville her var, de to slørhaler jeg købte, jeg vidste de var
nogele sultne støerelese.. men kun lige efter de kom I har de kun TÆSKET
rundt og ÆDT alt hvad der flød rundt og alt hvad der er grøndt på gladset
MEN IKKE de to reger jeg har givet mallerne. Sig mig kan slørhaler kun lide
"gamle ting"

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-07 18:54

"Johnni" skrev i meddelelsen
> Sig mig kan slørhaler kun lide "gamle ting"

Slørhaler er forædlede guldfisk og trives bedst i lidt køligere vand end
de øvrige, du har.

Så på den måde passer de ikke rigtigt ind blandt de øvrige......

--
Mvh Jan
Mail kan sendes fra hjemmesiden www.jve.dk

Fra : Johnni

Dato : 31-12-07 00:54

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Mvh Jan
> Mail kan sendes fra hjemmesiden www.jve.dk
> - men newsindlæg bør altid besvares i gruppen

lige nu er tmp. 25 grader. er det en god mellem vej, eller skal der
justeres, eller skal af med "nogle".