Gider nogen lave flash til mig?!?
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 31-12-07 15:17

- jeg har en privat hjemmeside, der omhandler min hobby, nemlig
motorcykel touring. Til hjemmesiden kunne jeg godt tænke mig en
flash-film, der viser hvorledes det er mest sikkert at køre motorcykel i
en større grupper.

- jeg kan ikke tilbyde penge for filmen, da det er en privat hjemmeside.
Men gerne med link til dem, der har lavet filmen.

- årsagen til at jeg spørger om dette, er at der er mange
motorcykelister der i grupper kører i kolonne, hvor det faktisk er mere
sikkert at køre efter et rotationsprincip. Det kan være lidt svært at
forstå, hvorfor en flash film vil gøre det hele meget nemmere.

- det behøver ikke være en lang eller flot flash. Egentligt kan det
klares med nogle prikker/små cirkler, der illustrerer motorcyklister,
der bevæger sig frem til et gadehjørne (bare vist som et kortudsnit som
fx de gule sider eller lignende, altså set oppefra. Nogle prikker holder
stille og andre prikker køre videre.

- jeg håber der er en der kan hjælpe, som sagt er det non-profit og det
er i en god sags tjeneste.

Ellers ønskes alle herinde et godt nyt år.

Med venlig hilsen
Niels

Min hjemmeside: > http://home1.stofanet.dk/boellebo/