WTF og squ helvede -- TV2.
Fra : Stig Johansen

Dato : 18-12-07 07:04

Undskyld jeg bander men altså...

Jeg har lige set denne her:
<http://www.computerworld.dk/art/43300?cid=10&a=cid&i=10&o=6&pos=7>

Prøv lige at læse her (hvis det er rigtigt):
<citat>
Dramatisk beslutning
Vi ville se, hvor stort omfanget var.
</citat>

Hold da kæft hvor er det dybt uansvarligt.
Jeg stopper her, går en tur og køler ned.

Stig Johansen

Fra : Ejvind

Dato : 01-01-08 04:11

Stig Johansen wrote:
> Hold da kæft hvor er det dybt uansvarligt.
> Jeg stopper her, går en tur og køler ned.

Det må jeg da give dig ret i. Det er faktisk ret uansvarligt. Jeg vil
da også gerne vide hvorfor fanden de ikke tager konsekvensen af det
med det samme og blokkere for det sted OG SÅ undersøgen sagen i ro og
mag det de nu kan. Det er da uansvarligt bare at lave et banner på
siden sprede virus mens de render forvirret rundt.

/Ejvind

Fra : Finn

Dato : 02-01-08 03:15

Ejvind wrote:

> mag det de nu kan. Det er da uansvarligt bare at lave et banner på
> siden sprede virus mens de render forvirret rundt.

Ja, uansvarligt og helt normalt - det er faktisk vores eneste ægte
danske reklamekanal. Jeg tænkte også "¤#/()&&&!!!! idio...." da jeg så det.

Samt de render ikke forvirret rundt... de tjente penge (pressede
citronen) så længe som muligt + savskærer har sikkert vurderet
skadesomfang og mulighederne for evt. sagsanlæg.

Venlig hilsen
Finn