Montering af Baggrunde
Fra : kim Daugaard

Dato : 19-12-07 16:04

Hejsa

Står og skal monterer 2 stk. Juwel baggrunde i mit Juwel Trigon 190

Jeg er klar over at jeg skal montere dem med Akvarie silikone, men skal der
også "fuges" i siderne og i top og bund, eller gør det ikke noget der kommer
lidt vand ned bag ved

Fra : UnlimitedCph

Dato : 22-12-07 09:27

On 19 Dec., 16:03, "kim Daugaard" <on_...@mail.dk> wrote:
> [...]
> også "fuges" i siderne og i top og bund, eller gør det ikke noget der kommer

Hej Kim

Jeg har netop sat en back to nature baggrund i mit nye 325 liters
akvarie. Den er i fire dele, så hver enkelt del er sat fast i hvert
hjørne med silikone. Ikke noget med fuger eller noget. Jeg kan se nu
at der er lidt sten der er røget om i kanten af baggrunden.
Der hvor jeg købte baggrunden fik jeg også bare at vide jeg skulle
sætte den fast i hvert hjørne med silikone.

Mvh Flemming