software til flash
Fra : brian

Dato : 18-12-07 22:04

Hejsa

Jeg er lidt lost

Fik smidt en webside i hovedet med besked venligst koriger lidt små
ting.
Jeg er html, php,asp mysql på småplan bruger.

Jeg var 7-9-13 kvik nok til at sige
1. kom først med rå matrialet
2. så skal jeg se om jeg har software.

Det er jeg efter lidt læsning glad for.

Men hvad har jeg af muligheder for software til at redigere og
combilere ?

Er det som jeg kan google mig frem til kun adobes cs2 til ca 8000 kr
der kan redigere ?

Eller findes der andet software til små simple hjemmesider man kan
bruge.

Jeg gider ikke loade cs2 på trial og så ominstallere hver gang der er
rettelser.

Har jeg muligheder der ikke koster en bondegård?

Håber der er en der uder der på en kold 18 december også barbere en
flash, jeg ved du findes venter på dig.

hilsen
Brian

Fra : Alex Zakrisson

Dato : 19-12-07 23:29

Hej.

Tjoo jeg kender kun det her:
http://www.swift3d.com/ henvender sig til 3d i flash

Men jeg vil foreslå at du bruger det samme værktøj, som din fla er blevet
lavet i. Ellers tror jeg godt der kan forekomme nogle problemer.

Hilsen Alex.

Fra : Gert Vous

Dato : 21-12-07 21:18

brian wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
>
> Har jeg muligheder der ikke koster en bondegård?
>
> Håber der er en der uder der på en kold 18 december også barbere en

Jeg kan på det varmeste anbefale SWF-QUICKER
Link:
http://www.sothink.com/campaigns/sothinkswfquicker.php3

Dette lille billige program bliver bare bedre og bedre.
Det kan, ud over at åbne swf-filer, mange af de ting, som Macromedia
og adobe også kan. Desuden indeholder det også et hav af effekter, som
man normalt vil bruge et mange timer på at udvikle i de traditionelle
flesh programmer.
Giv det en chance. Og når du så er blevet "Hooked", kan du jo altid
overveje at investere i et "rigtigt" Flashprogram.
Hilsen
Gert

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne