Hjælp.. Kun afspil 1 gang?
Fra : Ralle

Dato : 16-12-07 14:42

Hej..

Jeg har lavet et banner, i flash. Men det bliver ved med at køre,
det skal kun køre engang, og så skal det stå stille der hvor
klippet ender.

i kan se banneret her:

http://xl-banner.dk/1/banner.swf
eller på
http://xl-banner.dk/1/banner.html

Hvad skal man gøre for at den kun afspiller en gang?

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : N/A

Dato : 16-12-07 19:42

Fra : N/A

Dato : 16-12-07 19:42

Fra : Ralle

Dato : 16-12-07 19:42

Radioamatør wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> You can use the following link to retrieve your file:

Tusind tak