Pludseligt langsomme sider
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-12-07 01:23

For nogen tid siden begyndte mine egne websider under www.grandts.dk
pludselig at være længere tid om at åbne helt, når jeg i IE eller FF
selv gik ind på dem og cyklede omkring imellem dem. Hvad kan det
skyldes? Webhotellet er One.com, men kan det være dér der er noget galt?

Jeg ved godt, siderne ikke overholder de foreskrevne standarder, men de
kan da besøges og bliver det i høj grad. Men hvis der sker det samme på
gæsters computere som på min egen, så bliver folk måske trætte. Det sker
nemlig det (hos mig), at en side som normalt ville tage 5-6 sekunder at
åbne helt, den standser 2-3 gange a måske 10 sekunder, inden den
fortsætter og bliver helt synlig.

Ret irriterende!

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Hagar

Dato : 15-12-07 10:30

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemlig det (hos mig), at en side som normalt ville tage 5-6 sekunder at
> åbne helt, den standser 2-3 gange a måske 10 sekunder, inden den

Det må været et lokalt problem hos dig, jeg har lige kørt gennem nogle af
siderne, og de er pænt hurtigt fremme her, og det selv om jeg har noget
download kørende i baggrunden.

Hagar

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-12-07 14:56

Hagar skrev bl.a.:

> Det må været et lokalt problem hos dig, jeg har lige kørt gennem nogle
> af siderne, og de er pænt hurtigt fremme her, og det selv om jeg har
> noget download kørende i baggrunden.

Tak, det trøster mig. Så er det nok min egen netforbindelse der er
klumper i. Prøver at forelægge problemet for en anden gruppe.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som oftest kun udtaler sig på egne vegne.