skiftende billeder på forsiden
Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 14-12-07 17:27

Hejsa, er det muligt at man kan have skiftende billeder på sin
forside, jeg tænker her på at jeg har besøgt hjemmesider hvor der
er et nyt billede hver 5 eller 10 sek. det nærmest ruller
langsomt over i næste billede.. ??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : bensen

Dato : 14-12-07 17:36

Bent Ole Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> forside, jeg tænker her på at jeg har besøgt hjemmesider hvor der
> er et nyt billede hver 5 eller 10 sek. det nærmest ruller

Ja det kan du godt. Du skal bruge lidt javascript.
Her er et link:
http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/billeder_grafik/billeder
_grafik.htm

Kig lidt på siden, der er gode eksempler. Alternaivt kan du jo
benytte bannerrotation som FP i tidligere udgaver understøttede. Søg
i newsgruppen på bannerrotation og der kommer mange topics.

/Bensen

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 15-12-07 16:57

bensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> benytte bannerrotation som FP i tidligere udgaver understøttede. Søg
> i newsgruppen på bannerrotation og der kommer mange topics.

Hej
Tak for dit svar, jeg glemte helt at fortælle at jeg bruger FP 2003.
Hmm det link du har skrevet virker desværre ikke, men det kan jo være
at det kun er midlertidigt..

Bent Ole

Fra : bensen

Dato : 15-12-07 20:17

> [...]
> Tak for dit svar, jeg glemte helt at fortælle at jeg bruger FP 2003.
> Hmm det link du har skrevet virker desværre ikke, men det kan jo være

http://www.a-begynder.dk/frontpage/scripts.htm

Mht FP 2003,- du kan godt få samme muligheder, selv om FP2003 ikke
umiddelbart understøtter dette.

Søg lidt under bannerrotation, og der kommer en masse relevant info. Jeg
ville gerne hjælpe, men kan ikke huske hvordan jeg gjorde det.
Benytter selv FP 2003 og har det kørende: http://www.bensens.dk

Fandt et topic på denne nyhedsgruppe der netop beskrev hvordan. Måske
andre vil komme ind over.

/Bensen