Omdøbe websted?
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 13-12-07 18:40

Hej

Er det helt umuligt at omdøbe et websted (FP2002)?

--
Henning
Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Fra : enkvinde

Dato : 13-12-07 22:16

> Er det helt umuligt at omdøbe et websted (FP2002)?

Hej Henning

Næh, det burde der ikke være noget hokus pokus i. Men der er faktisk ingen
grund til at omdøde det, for du kan sagtens uploade "Hennings webside" til
www.henningsnavn.dk.
Det behøver altså ikke at hedde det samme som dit domaine navn.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 14-12-07 20:23

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> webside" til www.henningsnavn.dk.
> Det behøver altså ikke at hedde det samme som dit domaine navn.

Hej Eva

Tak for svar. Min FP på min bærbare ville ikke tillade det, og forsøg på
at importere til nyt websted gik heller ikke. Den blev ved at smide alt
det gamle i det nye, og det var ikke meningen. Jeg har klaret det ved at
ligge det på en USB_flash, åbne fra den på en anden PC og så gemme igen
med nyt navn.
Webstedet skal muligvis overtages af andre, derfor vil jeg gerne, at det
ser nogenlunde fornuftigt ud. Tak alligevel.