Mobiler
Fra : Susie Hansen

Dato : 27-11-07 17:18

Hej,

for ca. 10 år siden, så jeg en tv-udsendelse om en verdensberømt fynsk
kunsthåndværker som fremstillede og udstillede flotte mobiler af flere
materialer, bl.a. også metal - kan I hjælpe mig med hvem det var...?

mvh. Susie Hansen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-12-07 09:57

Susie Hansen skrev bl.a.:

> for ca. 10 år siden, så jeg en tv-udsendelse om en verdensberømt fynsk
> kunsthåndværker som fremstillede og udstillede flotte mobiler af flere
> materialer, bl.a. også metal - kan I hjælpe mig med hvem det var...?

Mon ikke det har været Flensted? Prøv at søge på det navn i Google. Jeg
kan ikke umiddelbart finde firmaets egen (eventuelle) hjemmeside, men
produkterne er der!

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Susie Hansen