inport af kunstplakater?
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-11-07 12:09

Ved i hvor man kan købe inporterede kunst plakater til et galleri?

Mvh

Ole

Fra : Søren Buus Daugaard

Dato : 15-11-07 15:55

"Ole Madsen" <ole@o-madsen.dk> skrev i en meddelelse
> Ved i hvor man kan købe inporterede kunst plakater til et galleri?

Prøv at gå ind på google, og søg på " kunst+plakat ".
Ud over danske sider, er der masser af udenlandske, hvor du via nettet kan
købe alle de plakater, som du vil.
Med de venligste hilsener
Søren Daugaard

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-11-07 19:29

Søren Buus Daugaard skrev:
> [...]
>
> Prøv at gå ind på google, og søg på " kunst+plakat ".
> Ud over danske sider, er der masser af udenlandske, hvor du via nettet kan

Hej

fandt i mellemtiden den side jeg skulle, dog ved et tilfælde, for de
skrev ikke om at de også importerede

men tak alligevel

Ole

Fra : P.C.

Dato : 18-11-07 04:14

On Nov 15, 7:28 pm, Ole Madsen <o...@o-madsen.dk> wrote:

> Hej
>
> fandt i mellemtiden den side jeg skulle, dog ved et tilfælde, for de
> skrev ikke om at de også importerede
>
> men tak alligevel
>
> Ole

Hej.
Hvis du gerne vil se på er virkeligt nyt initiativ, så kig på den link
jeg sætter ind til sidst.

Det er dansk kunst og folk der går forbi disse billeder , mener det er
kunst og ikke Graffiti.
Kig og overvej om den form for kunst i lad os sige fra halvanden gange
halvanden -- til 3 gange 3 meter på lærrede, ikke vil blive en bedre
salgs succes end importerede plakater -- Kig ;

http://fireside.designcommunity.com/viewtopic.php?t=10104&start=180