pigment og holdbarhed
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-11-07 08:43

Hej

hvilke akrylmaling holder farverne bedst? jeg har hørt at pigmentet kan
være forskelligt fra mærke til mærke, hvilke mærke skal jeg købe hvis
det skal holde i mange år?

Ole

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 22-11-07 12:05

hvilke akrylmaling holder farverne bedst? jeg har hørt at pigmentet kan
> være forskelligt fra mærke til mærke, hvilke mærke skal jeg købe hvis det
> skal holde i mange år?
Ole

Uden selv at være kunstmaler, så har jeg adskillige gange hørt min kone (
www.atelier1.dk ) anbefale Golden til flere forskellige, med den baggrund at
den er den mest farveægte og lys-holdbare af de mærker der er på markedet.
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Ole Madsen

Dato : 02-12-07 10:41

Niels Hejnfelt skrev:
> [...]
> den er den mest farveægte og lys-holdbare af de mærker der er på markedet.

undskyld det sene svar, tak for anbefalingen

Ole