Fejl ved frontpage
Fra : Hagar

Dato : 12-12-07 19:08

Hej i gruppen

Min gode og snart gamle FP 2003 er lige med et begyndt på at "forberede
installation" når jeg vil åbne programmet. Går jeg ind på en af de sider jeg
har lavet, højreklikker på den og vælger åben med, og her vælger FP, så
åbner programmet, men jeg får så en fejlbeskrivelse (25090). Jeg aner ikke
hvad der er gået galt, det skal siges jeg har installeret Office 2007, men
det burde vel ikke genere FP 2003 ?

Hagar

Fra : enkvinde

Dato : 12-12-07 20:13

> [...]
> ikke hvad der er gået galt, det skal siges jeg har installeret Office
> 2007, men det burde vel ikke genere FP 2003 ?

Ork jo. At du har installeret Office 2007 kan sagtens have noget med sagen
at gøre.
De benytter en del fælles filer og Office er rigtig god til at overskrive,
hvad FrontPages i tidernes morgen har installeret.

Men det burde du kunne løse ved at installere FrontPages endnu engang

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.>

Fra : Hagar

Dato : 12-12-07 22:06

> [...]
> hvad FrontPages i tidernes morgen har installeret.
>
> Men det burde du kunne løse ved at installere FrontPages endnu engang

Tak for svaret.
Det må jeg så prøve, men hvis jeg installere FP, går det så ikke ud over
Office 2007, for hvis det er tilfældet, så havner jeg jo i en ond cirkel.

Hagar

Fra : enkvinde

Dato : 12-12-07 22:36

> [...]
> Office 2007, for hvis det er tilfældet, så havner jeg jo i en ond cirkel.

Tja, men man har da lov at håbe, at det ikke vil ske
Hos mig virkede det - jeg har i alt fald ikke set nogen fejl, men aldrig kan
man da vide.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.