Erfaringer med WebSup.dk
Fra : BRSF-DK

Dato : 10-12-07 15:48

God eftermiddag

Jeg blev her i gruppen anbefalet at prøve "gæstebog" fra WebSup.dk
http://www.websup.dk/site/

Hvad er jeres erfaringer med det firma

Jeg valgte så dette og valgte deres Gæstebog Plus, samt indbetalte prisen
den 29 NOV. Endnu i dag har de ikke opgraderet mig til Gæstebog Plus. Jeg
tror min indbetaling er tabt, trods min bank siger WebSup har modtaget
den.....

Jeg har også lagt i alt 4 forespørgsler siden 29 NOV i deres
supportformular, som er det eneste kontakt de accepterer. Ingen af mine
forespørgsler er blevet besvaret.

Umiddelbart kan jeg derfor ikke anbefale dem mere og vil meget gerne have
anbefalet et andet troværdigt sted at få en gæstebog fra. Hvad kan I foreslå
?

Bjarne

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-12-07 19:31

"BRSF-DK" <bjafa@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Umiddelbart kan jeg derfor ikke anbefale dem mere og vil meget gerne have
> anbefalet et andet troværdigt sted at få en gæstebog fra. Hvad kan I

Hej Bjarne

Nu kender jeg ikke websup, men kunne det ikke tænkes du selv skal vælge
noget der gør det til gæstebog plus??
Altså at du måske har fået flere valg muligheder eller lignende??

Jeg ville hade at spilde penge, så derfor skulle alle muligheder da
afprøves. Hvis du ikke kan finde ud af det, kan jeg måske finde tid til at
kigge på det.

Men ellers har jeg engang selv brugt forumup.dk : http://www.forumup.dk/ .

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : bensen

Dato : 10-12-07 20:16

Jesper Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Jeg ville hade at spilde penge, så derfor skulle alle muligheder da
> afprøves. Hvis du ikke kan finde ud af det, kan jeg måske finde tid til at

Hejsa
Mig bekendt er forumup.dk et forum, i øvrigt ganske godt og let at sætte op,
men mig bekendt er det ikke det samme som en gæstebog
Benytter selv forumup.dk

Gæstebøger med fornuftigt spamfilter; Newbee.dk,- chart.dk er lette at sætte
op, og virker rimeligt.

/Bensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : bensen

Dato : 10-12-07 20:19

Der skulle stå newbie.dk ,- beklager

Fra : BRSF-DK

Dato : 10-12-07 20:30

"bensen" <bensens.snabela@gmai.com> skrev i en meddelelse
> Der skulle stå newbie.dk ,- beklager
>
> /Bensen

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Godaften Bensen

Tak for link, jeg samler sammen og kigger dem ud i anbefaler

Bjarne

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-12-07 20:24

> [...]
> op,
> men mig bekendt er det ikke det samme som en gæstebog

Du har selvfølig ret, min fejl sorry.

Bjarne, brug ikke tid på mit link.

Fra : BRSF-DK

Dato : 10-12-07 20:31

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:475d9227$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du har selvfølig ret, min fejl sorry.
>
> Bjarne, brug ikke tid på mit link.

Hej Jesper

OK og tak til jer begge

Bjarne

Fra : BRSF-DK

Dato : 10-12-07 20:19

> [...]
>
> Jeg ville hade at spilde penge, så derfor skulle alle muligheder da
> afprøves. Hvis du ikke kan finde ud af det, kan jeg måske finde tid til at

Godaften Jesper

Jeg har valgt muligheden for Gæstebog Plus i mine indstillinger, men den
blev nedgraderet den 03 DEC, da der intet skete med registrering hos dem af
min indbetaling, og som skrevet bliver der ikke svaret på nogle
forespørgsler via deres supportformular.

Ja, jeg hader også at spilde penge, men et firma som dem, dømmer jeg
utroværdigt og vil hellere droppe alt og finde et seriøst firma. Nu vil jeg
prøve at kigge på dit link.

Bjarne

Fra : BRSF-DK

Dato : 10-12-07 22:35

Jeg siger tak til jer som har prøvet at hjælpe mig, men jeg opgiver nu helt
projektet med at have en gæstebog fra seriøst firma.

Jeg har nu besluttet mig til at ville købe mig til hjælp med at få oprettet
en simpel gæstebog, som direkte ligger på vor egen server. Dette med at købe
hjælp er nødvendigt, da jeg ikke selv har viden nok og desværre ikke kan
bruge den som er i Frontpage, da vor egen server ikke understøtter frontpage
extension.

Endnu en gang tak for jeres svar, og jeg vil fremover advare alle mod at
benytte WebSup.dk.

Bjarne

Fra : Thomas Nielsen - Web~

Dato : 11-12-07 18:49

Hej

Vil gerne have lov at kommentar din søde indlæg fra Bjarne.

1. Hvis Bjarne nu kiggede rigtig godt efter vil han se at hans Plus Abonnement
har været aktiv hele siden også selvom betalingen ikke er registreret.

2. Hvis Bjarne læste på WebSup ville han også finde ud af at WebSup er et
fritidsprojekt og derfor ikke har folk ansat på fuldtid til support.

3. Hvis Bjarne nu ikke oprettede sindsygt mange support henvendelser vil
supporten gå hurtigere.

4. Efter som det er et fritidsprojekt og derfor ikke har ubegrænsede ressourcer
vil der ofte være vente tid på support og registreringer af indbetalinger.

Bjarne har fået tilbud om at få hans penge tilbage, og det vil alle der er
utilfredse med websup.dk, jeg vil nemlig hellere bruge min sparsomme tid på
alle de mange glade og taknemmelige websup brugere der er.

Venlig Hilsen
Thomas Nielsen
WebSup.dk

Fra : BRSF-DK

Dato : 11-12-07 20:49

Her til aften er det endeligt lykkedes at få kontakt med WebSup.dk.

Her kom der en forklaring om, at det var et fritidsfirma, og der kunne
derfor forventes lange svartider.
Umiddelbart ser det så nu ud til at jeg giver WebSup.dk en chance mere, og
trækker min "ikke anbefaling" tilbage.

Bjarne

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-12-07 16:06

> [...]
> derfor forventes lange svartider.
> Umiddelbart ser det så nu ud til at jeg giver WebSup.dk en chance mere, og

Det lyder dejligt at der kom hul igennem, men syntes godt nok websup's svar
er noget nedladende.
De skal da vist tænke på at deres kunder også er dem der betaler.

Jeg vil for altid gå langt uden om Websup.dk, når man betaler forventer man
også en fornuftig support. Og hvor lang tid kan det tage at læse den
håndfuld beskeder du har sendt dem.

Venlig hilsen
Jesper c",)