? tage et flashbanner fra en webside -
Fra : NG

Dato : 09-12-07 20:23

Hvordan gør man det ? Hvilket program bruges ?

Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : N/A

Dato : 09-12-07 21:21

Fra : NG

Dato : 09-12-07 21:21

"Radioamatør" <Her@.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et Link, vil jeg se på det.

Fx. banneret for baotic øverst på flg. side

http://www.boatshop24.com/

Med venlig hilsen

Fra : N/A

Dato : 10-12-07 06:56

Fra : NG

Dato : 10-12-07 06:56

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i en meddelelse
> You can use the following link to retrieve your file:
>
> http://www.sendspace.com/file/fhdupt
>
> Hvor linket til http://www.baotic-yachting.de/ er fjernet.

Tak - men med hvad / hvordan gør du det ? (og linket i flashen skal ikke
fjernes - )

mvh
per

Fra : N/A

Dato : 10-12-07 17:38

Fra : NG

Dato : 10-12-07 17:38

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Det er der ikke noget hokus-pokus i, næsten alt hvad du ser på nettet
> med IE, bliver gemt på din PC , i IE´s Temp- mappe.
> Men vedr: banneret for baotic, tror jeg nok du skal spørge ejeren
> og designeren om tilladelse til at bruge det,
> ellers kan det give en masse balade, og måske en regning.

Ok - men du mistede url´en skriver du - ? Kan der ændres ved det ?

Mht ophav etc.. behøver du ikke være nervøs på mine vegne. Jeg er novice
hvad angår programmering etc. men har beskæftiget mig med nettet en del år.