røde larver i havedam
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 27-11-07 14:14

Hej NG

Jeg jeg ved godt at det muligvis er en gal gruppe, men hvilken er det så?

Det drejer sig om at jeg ofte har fundet røde larver i filteret til min dam.
Hvad er de? er de skadelige eller kan jeg ligefrem fodre med dem?

Mange hilsner

Charlotte Korsør

Fra : nana sørensen

Dato : 27-11-07 21:40

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det drejer sig om at jeg ofte har fundet røde larver i filteret til min
> dam. Hvad er de? er de skadelige eller kan jeg ligefrem fodre med dem?

Hvis det er sådan nogle små nogle, så er det røde myggelarver, og de er fint
foder til fisk, axolotler og småfrøer.

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 28-11-07 00:06

> Hvis det er sådan nogle små nogle, så er det røde myggelarver, og de er
> fint foder til fisk, axolotler og småfrøer.

hej Nana

Det var det jeg håbede, at nogel ville sige så det lyder fint. Tak

Charlotte