Problemer med publicering i frontpage.
Fra : Josie

Dato : 18-11-07 16:12

Hej gruppe.
Jeg er stadig nybegynder men har dog fået min hjemmeside på nettet, jeg har
hele tiden kunnet publicere når jeg har lavet noget om, men når jeg vil
publicere nu kommer skiltet med "egenskaber for fjernwebplads"hvad gør jeg?
Jeg håber ikke der findes dumme spørgsmål i dette forum !
Med venlig hilsen Bob.

Fra : enkvinde

Dato : 18-11-07 17:32

> [...]
> jeg?
> Jeg håber ikke der findes dumme spørgsmål i dette forum !

Det lyder som om at dine frontpages extensions er slået fra på dit webhotel.
Prøv engang at genaktivere dem og se om ikke det hjælper.

Jeg har selv Surftown og utallige er de gange, hvor mine extensions ikke
duer, selv om mit kontrol panel siger noget andet. Så det er en helt
almindelig fejl.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Josie

Dato : 19-11-07 11:45

Foreløbig tak for hjælpen,jeg kan godt se i mit frontpanel at extensions er
slået fra,så er spørgsmålet om jeg kan finde ud af at slå den til igen,,,jeg
er jo nybegynder !
Med venlig hilsen---Bob.