Login procedure
Fra : Spilopmager

Dato : 17-11-07 16:17

Hvordan kan jeg lave en login procedure med angivelse af
brugernavn+adgangskode?

Selve formularen er nem nok... men hvordan laver man adgangstjekket?

på forhånd tak for hjælpen!

/Spilopmager

Fra : enkvinde

Dato : 18-11-07 11:31

> [...]
> brugernavn+adgangskode?
>
> Selve formularen er nem nok... men hvordan laver man adgangstjekket?

Her kan du læse lidt om de forskellige muligheder
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : René

Dato : 18-11-07 21:48

> Her kan du læse lidt om de forskellige muligheder
> http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp

Jeg har også set på dem som ligger der,
men jeg har det problem at det er pdf filer jeg skal beskyt,
og der kan jeg jo ikke tilføje kilde kode.

Mvh

René

Fra : enkvinde

Dato : 18-11-07 22:31

> Jeg har også set på dem som ligger der,
> men jeg har det problem at det er pdf filer jeg skal beskyt,
> og der kan jeg jo ikke tilføje kilde kode.
>

> Mvh
>
> René

Jamen, så kan du da bare lave en side med adgangskontrol, hvor din pdf fil
ligger.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : René

Dato : 18-11-07 23:22

> Jamen, så kan du da bare lave en side med adgangskontrol, hvor din
> pdf fil ligger.

det er sådan at jeg har ca. 21 pdf filer,
det jeg gerne ville have, det er at når man logger ind, så kommer man
til en side hvor alle link ligger,
til de her pdf filer, men det skal være sådan at når man så logger ud
så kan man ikke komme ind igen uden at man skal logge på
eller man ikke må lave et direkte link så man kommer uden om log ind.
Jeg har prøvet flere slags, men hver gang kan man komme bag om når
først man har linket til pdf filen.

Før hen havde jeg det så de lå ude på https men det kan jeg ikke mere,
efter jeg har skiftet webhotel.

Det skal lige siges at jeg ikke er godt til hjemmesider, er først lige
begyndt.

Mvh

René

Fra : enkvinde

Dato : 18-11-07 23:27

> [...]
> efter jeg har skiftet webhotel.
>
> Det skal lige siges at jeg ikke er godt til hjemmesider, er først lige

Ja, så hedder løsningen noget serverside (php eller asp) med database
tilknyttet.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.