Foto indsat i FP med "Opret miniature" ove~
Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 01-11-07 16:13

Hej til alle i hjælpsomme.

Nogen fungerer andre ikke, hvorfor ?
Nogle lader sig forstørre ved Klik som de skal.
Andre er åbnet med Foto, men lader sig ikke forstørre.
Andre igen har bare et x og skal Linkes om hvis de vil, det er
bare ikke alle der lystre.

M.v.h.
HP

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 01-11-07 16:30

> [...]
> Andre er åbnet med Foto, men lader sig ikke forstørre.
> Andre igen har bare et x og skal Linkes om hvis de vil, det er

Hans, du kan IKKE få FrontPages funktioner til at virke i Nvu.
Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 01-11-07 16:39

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Hans, du kan IKKE få FrontPages funktioner til at virke i Nvu.
> Hilsen Eva
dem ?
Hilsen HP

Fra : enkvinde

Dato : 01-11-07 18:49

> dem ?
> Hilsen HP

Hans, du er dejlig

Du kunne jo også spørge, hvorfor de sidste 50 % ikke virker Svaret på
det, er at de kun virker i FrontPages Du mangler Frontpages specielle
koder når du flytter det over i Nvu.

Eva

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 02-11-07 12:34

> [...]
>
> Du kunne jo også spørge, hvorfor de sidste 50 % ikke virker Svaret på
> det, er at de kun virker i FrontPages Du mangler Frontpages specielle

Ja det er let for Dig, Du tænker i HTML,
hvor jeg tænker logisk, at når et af samme slags kan virke, så skal det andet
også kunne, men det holder så ikke efter Din mening.
Så da Du er den, der ved mere end de fleste, så må jeg desværre leve med denne
triste meddelelse.
Tak for Din udholdenhed.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 01-11-07 16:36