Desktop tower defence!
Fra : Lars

Dato : 11-11-07 21:44

Hej,
Nu er jeg ikke den store programmør, men jeg bliver nød til at sprøger her!
det kan meget muligt være den forkerte gruppen men i kan vel svare.

Jeg spiller desktop tower defence på nettet
(http://www.handdrawngames.com/DesktopTD/game.asp)
Jeg kan se nogle har fået utroligt mange point... og de har på en eller
anden måde opgraderet deres våben meget mere end jeg kan komme til... jeg
kan efterhånden overleve med 18 ud af 20 liv på hard... hvilket gør jeg
burde score ca 360 point mindre en maks.... men det er så afgjort ikke det
jeg gør... jeg kkommer slet ikke i nærheden. Jeg kan se det er muligt at
snyde i version 1,2, men kan man også snyde i 1.5. JEg gider simpelthen ikke
spille det hvis folk bare sidddre og snydder til højre og venstre!
på forhånd tak
Lars