Asus p5w dh - genstart efter opstart
Fra : Thomas

Dato : 17-11-07 11:26

Hej Gruppe

Min pc er begyndt at få bsod efter opstart, den starter op og viser
skrivebordet og så kommer der blå skærm, jeg har googlet fejlkoderne og de
siger noget med problemer med memory & bundkort, jeg har testet mine ram
(A-data pc-6400) og fandt ingen problemer,

Er der andet man kan prøve eller kendte løsninger?

system:
Asus P5W DH
A-data pc-6400 2*1gb
Samsung 250gb hd
Asus 7600 grafikkort
strømforsyning LC 420w

Thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-11-07 17:36

"Thomas" <Tbentsen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (A-data pc-6400) og fandt ingen problemer,
>
> Er der andet man kan prøve eller kendte løsninger?

Har du prøvet med en anden PSU?