Jagttegn
Fra : Bredahl

Dato : 05-11-07 19:20

Hej er begyndt på jagttegn og håber på at finde noget her inde på nettet der
ku hjælp, så som noget med alle de ting jeg skal lære med fugle,patroner
osv. nogen der ved hvor ser skal ses på www ??? bare for at øve for der er
jo meget.
mvh bredahl

Fra : Torben Farum

Dato : 05-11-07 22:27

"Bredahl" <Bredahl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ku hjælp, så som noget med alle de ting jeg skal lære med
> fugle,patroner osv. nogen der ved hvor ser skal ses på www ??? bare for at

Har du ikke fået bogen som bruges til jagttegnsundervisning ?
Du kan evt supplere med cdrommen med jagtprøve spørgsmål.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : peja

Dato : 05-11-07 22:40

"Bredahl" <Bredahl@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> der ku hjælp, så som noget med alle de ting jeg skal lære med
> fugle,patroner osv. nogen der ved hvor ser skal ses på www ??? bare for at

Google er din ven - søg på jagt - o s v

100 vis af sider.

Eller svar lige Torben først - det er meget relevant!

Pernille

Fra : Tau

Dato : 06-11-07 07:49

> [...]
> der ku hjælp, så som noget med alle de ting jeg skal lære med
> fugle,patroner osv. nogen der ved hvor ser skal ses på www ??? bare for at

Gå ind på danmarks jægerforbund hjemmeside, her kan du træne via computeren
på riffeljagt.
Prøv også det svenske jægerforbund, de har flere riffemål at vælge imellem.

http://www.jaegerforbundet.dk/1/33

http://www.jagareforbundet.se/#

mvh
Poul

Fra : Brian

Dato : 06-11-07 07:53

On Mon, 5 Nov 2007 19:20:12 +0100, "Bredahl" <Bredahl@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>osv. nogen der ved hvor ser skal ses på www ??? bare for at øve for der er

Jeg har selv lige taget jagttegn. I den forbindelse brugte jeg meget
tid med CD-rommen og bogen. Jeg vil foreslå, at det er der du bruger
din energi :)

God fornøjelse med kurset

Hilsen
Brian