Svenske søer, regler?
Fra : peter

Dato : 01-11-07 15:28

Hej
Kan man fiske i svenske søer, sådan bare uden videre, med fiskestang?
Det jeg tænker på er allemansretten i Sverige. Eller skal man lige som
i Danmark købe fisketegn hos lodsejeren?
Mvh og på forhånd tak for svaret

Fra : Ya-man

Dato : 05-11-07 17:58

"Thomas" <thomas@wonderfulspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det jeg tænker på er allemansretten i Sverige. Eller skal man lige som
> i Danmark købe fisketegn hos lodsejeren?

Medmindre du vil fiske i en af de fem største søer, hvor der er frit
fiskeri.

Mvh Jens